Considero Blog
-
Izbori 2009: Analiza web stranica i online imidža predsjedničkih kandidata
15.11.2009., autor: Žarko Komljenović
U prvom dijelu ovog istraživanja analizirali smo prirodne rezultate pretraživanja tražilice Google za pojam ime i prezime kandidata. U rezultatima pretraživanja promatrali smo poziciju onih rezultata koji vode na službene promidžbene web stranice kandidata, te eventualne rezultate pretraživanja slika i videa koje tražilica sama nudi za neke kandidate unutar prirodnih rezultata pretraživanja.
-
Izbori 2009: Prisutnost kandidata na internetskim društvenim mrežama
15.11.2009., autor: Žarko Komljenović
Istražili smo prisutnost i aktivnost predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Myspace, Youtube, Flickr, Linkedin i to one profile koji su javno istaknuti na osobnim web stranicama kandidata. Osim toga gledali smo još imaju li kandidati svoj blog, te imaju li i svoju stranicu na online enciklopediji Wikipediji.
-
Zašto je ulaganje u SEO dugoročno višestruko isplativo?
12.11.2009., autor: Hrvoje Komljenović
Što je više vremena neka stranica dobro optimizirana i dostupna tražilicama, to će njezin rejting i pozicija u rezultatima pretraživanja rasti. Tako, na primjer, trenutno ulaganje u optimizaciju i pozicioniranje nekoliko prihvatnih stranica (eng. Landing Page Optimization - LPO) možda neće u kratkom roku donijeti neke spektakularne rezultate no i dugo vremena nakon što smanjite ulaganja u optimizaciju web stranica ili u potpunosti prestanete ulagati u njih, one će i dalje privlačiti potencijalne klijente i stvarati određeni prihod.
-
Konferencija Web::Strategija 6 - "Ritam društvenih valova"
29.10.2009., autor: Considero
U pripremi je šesta društvena Web::Strategija - marketing konferencija. Očekujte na Web::Strategiji jedinstvenu edukaciju u regiji o internetskom marketingu kroz društvene medije, druženje (networking, pronađite poslovne partnere, zabavna igra), panel raspravu, dodjelu Zlatne nagrade Web::Strategije i još mnogo toga!
-
Novi izvoznik - Export fit check
02.07.2009., autor: Hrvoje Komljenović
Considero dobio preporuka Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva za ostvarivanje prednosti pri razmatranju zahtjeva na projektima poticanja konkurentnosti koje provode Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i ostale državne institucije.
-
Koliko su korisne vaše web stranice?
30.06.2009., autor: Hrvoje Komljenović
Jednostavno pitanje na koje se često zaboravlja prilikom izrade i održavanja poslovnih web stranica. Najčešći razlog tome je jednostran pogled uključenih strana u proces izrade web stranica.
-
Internet - velika prilika za male poduzetnike
19.01.2009., autor: Hrvoje Komljenović
Kako iskoristiti skrivene potencijale interneta za unapređenje vlastitog poslovanja? Dvosmjerna komunikacija, mogućnost ciljanja zainteresirane skupine, niski troškovi i brz povrat investicije samo su neke od prednosti internetskog marketinga. Internet je postao nezaobilazan u poslovanju, koristi se kao komunikacijski, prodajni i oglasni kanal. Internet je mjesto susreta ponude i potražnje, odnosno tržište.
-
Konferencija Web::Strategija III - "Seo je oko nas"
17.10.2008., autor: Considero
Web::Strategija III, konferencija o internetskom marketingu, održati će se u Zagrebu, u reprezentativnom prostoru Hypo EXPO XXI centra (na 1. katu) početkom studenog, na dan 06.11.2008., i ponuditi će svim sudionicima prvenstveno edukaciju te informacije o najnovijim trendovima SEO/SEM poslovanja.
-
Obvezni podaci o tvrtki na web stranicama
06.07.2008., autor: Hrvoje Komljenović
Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o trgovačkim društvima (Narodne novine N.N. 107/2007. od 3. listopada 2007. godine), između ostalog određuje se zakonska obveza objavljivanja osnovnih podataka o tvrtki na web stranicama tvrtke. Ovime se web stranice izjednačavaju s ostalim poslovnim papirima tvrtke, kao što su pisma, računi i sl. Odredbe se primjenjuju od 1. travnja 2008. godine na sve tvrtke koje imaju vlastite web stranice.
-
Prvi na Googleu - besplatno oglašavanje na internetu
28.06.2008., autor: Hrvoje Komljenović
Biti prvi na Googleu za relevantne ključne riječi i fraze donosi veću posjećenost web stranica a samim time i veću mogućnost da netko izabere upravo vaše proizvode i usluge. Ako uzmemo u obzir činjenicu kako većina ljudi informacije pronalazi na internetu, pomoću internetskih pretraživača, postaje jasno zašto je dobro biti prvi na Googleu ili barem u prvih dvadesetak rezultata, koliko ih prosječan surfer pogleda.
-
Web portal 7maslina.net pobjednik VIDI Web Top 100 natječaja
12.12.2007., autor: Hrvoje Komljenović
Web portal 7maslina.net izabran je na natječaju VIDI WEB TOP 100 za najbolju od najboljih hrvatskih web stranica u kategoriji sport, zdravlje i prehrana za 2007. godinu.
-
Analiza strukture upita za pretraživanje
29.10.2007., autor: Hrvoje Komljenović
Proveli smo analizu Google Analytics podataka o posjećenosti web stranica na uzorku od 11 090 jedinstvenih posjetitelja koji su do analiziranih stranica došli preko Googlea i drugih tražilica u razdoblju od 6 mjeseci. Istraživali smo koliko riječi najčešće upisujete u tražilice, kojih su vrsta te riječi, jesu li u množini, jednini, jesu li možda pridjevi ili brojevi? Koliki je udio pojedinog od ovih obilježja u prve tri riječi u frazama itd.
-
Kako napisati kvalitetan sadrzaj web stranice
23.10.2007., autor: Žarko Komljenović
U ovom tekstu pokušat ćemo odgovoriti na pitanje: Koje osobine bi trebao posjedovati gotovo svaki sadržaj pripremljen za prikazivanje na web stranicama.
-
Čitanje na webu
19.10.2007., preveo i uredio: Žarko Komljenović
Ljudi rijetko čitaju web stranice doslovno; umjesto toga, skeniraju stranicu, odabirući pojedinačne riječi i rečenice . U istraživanju kojim se ispitivalo kako ljudi čitaju web stranice došli smo do zaključka da je 79 % naših ispitanika koji su bili u testnoj skupini uvijek skeniralo svaku novu stranicu na koju su naišli; samo 16 % ispitanika je čitalo doslovce (ažuriran podatak: novija istraživanja su pokazala da korisnici e-mail-brošure čitaju još letimičnije nego web stranice).
-
Considero izvozi softver
09.07.2007., autor: Hrvoje Komljenović
Naša nova linija multimedijalnih modula za DotNetNuke web platformu uvrštena je u najpoznatije svjetske online trgovine softvera za DNN web portale.
-
Što je Web 2.0?
28.06.2007., preveo i uredio: Žarko Komljenović
Koncept ideje "Web 2.0" započinje konferencijskim brainstormingom između O'Reillyja i MediaLive Internationala. Dale Dougherty, pionir weba i dopredsjednik O'Reillyja, primijetio je da web, ne da je daleko od svog "urušavanja", već je postao važniji nego ikada, s uzbudljivim novim aplikacijama i internetskim stranicama koje se pojavljuju s iznenađujućom pravilnošću. Povrh toga, tvrtke koje su preživjele slom imale su neke zajedničke osobine. Je li moguće da je slom .coma označio neku vrstu prekretnice za web, takvu da bi poziv na akciju kao što je "Web 2.0" mogao imati smisla? Složili smo se da jest i tako je rođena Web 2.0 Konferencija .
-
Što je SEO optimizacija?
10.04.2007., autor: Hrvoje Komljenović
Polazeći od toga da na internetu egzistiraju milijarde web stranica s najraznovrsnijim sadržajem, odmah se upitamo: A kako će netko pronaći baš moju web stranicu? Sadržaj web stranica i metapodaci optimiziraju se kako bismo preko rezultata pretraživanja na najvećim svjetskim internetskim tražilicama privukli korisnike koji su zainteresirani upravo za naš web sadržaj.